سئو

نقات قوت و ضعف گوگل ادوردز

گوگل ادوردز یا در معنای فارسی آن تبلیغات گوگل، یک سیستم تبلیغاتی ارائه شده توسط گوگل است که به کاربران اجازه می دهد برای کلمات کلیدی و عبارات خاص در نتیجه جستجوی خود رتبه بگیرند.
با راه اندازی یک حساب ادوردز، شما می توانید کلمات کلیدی پیشنهاد بدهید، که با توجه به میزان محبوبیت و ارتباطشان به ازای هر کلیک هزینه متفاوتی دارند. شما می توانید با نظارت بر کیفیت صفحات فرود و محتوای آگهیتان، بودجه خود را کنترل کنید و هزینه های رقابت را پایین بیاورید.
گوگل ادوردز سریع، کارآمد و مقرون به صرفه است اگر به درستی مدیریت شود. بسیاری از کسب و کارها آن را به سئو ترجیح می دهند تا به نتایج سریعتر و قابل پیش بینی تری دست پیدا کنند.

مزایا
گوگل ادوردز میتواند یک افزایش فوری در ترافیک جستجو را به شما بدهد و آن را به یک تاکتیک مفید برای کسب و کار جدید و معرفی محصول تبدیل کند.
ادوردز وقوع جستجو برای کلمات کلیدی انتخاب شده شما را ضمانت می کند، اگرچه هزینه و موقعیت آن به کیفیت آگهی شما بستگی دارد.
گوگل ادوردز به شما اجازه می دهد تا به سرعت به روند تغییر بازار پاسخ دهید.
تبلیغات گوگل یا همان ادوردز انعطاف پذیری فوق العاده ای به شما می دهد برای هدف قرار دادن کلمات کلیدی متفاوت در یک رقابت یکسان و محدود کردن جستجوی های خود برای کلمات کلیدی منفی.
معایب
به ازای هر کلیک بر روی لینک ادوردز باید هزینه ای پرداخت شود. بهینه سازی هزینه به ازای هر کلیک و کلیک از طریق نرخ نیازمند مدیریت رقابت دقیقی است که این خود کاریست بسیار فشرده.
با گوگل ادوردز نیازی نیست شما محتوا، مقالات و یا پلتفرم های شبکه های اجتماعی خود را بهینه کنید. کسب و کارهایی بر تکنیک “پرداخت به ازای هر کلیک (تبلیغات کلیکی)” تکیه می کنند تا از کاربرد سایر متدها ممانعت کنند، اغلب نیازی به تغییر وب سایت خود نمی بینند تا برای آنها هزینه ایجاد نشود.
هر آگهی نیاز به یک صفحه فرود سفارشی برای دست یافتن به بهترین نتیجه دارد و این امر مستلزم یک به روز رسانی مستمر از وب سایت شماست.
بعضی از کاربران از کلیک کردن بر روی لینک های گوگل صرف نظر کرده و مستقیما به نتیجه اصلی می روند.
استفاده از هر دو روش بازاریابی جستجوی پولی و طبیعی
گوگل ادوردز و بهینه سازی سایت استراتژی های در رقابت با هم نیستند اما دو روش با مشکل یکسان هستند. شما می خواهید مستقیما بازدیدکنندگان با کیفیت بالا را به سایت خود روانه کنید : هردو روش سئو و تبلیغات کلیکی از مسیری متفاوت به شما این امکان را می دهند. همانطور که دیدیم نقاط قوت و ضعفی برای هر دو شیوه وجود دارد اما زمانی که با هم به کار گرفته شوند شما مزایای هردو را تقویت می کنید.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *