سئو

اطلاعاتی چامع از مشاورین سئو

معمولا در جلسه مشاوره سئو اطلاعات جامعی و کاملی در اختیار مدیران سایت قرار می گیرد تا بتوانند با استراتژی کلی سئو سایت آشنا شوند. در ادامه با مجموعه فعالیت های مشاوران سئو آشنا می شویم.

تعیین و مدیریت بودجه شما برای سئو؛ مدیریت هزینه ها و راهنمایی در زمینه انتخاب بهترین مسیر براساس بودجه شماآشنایی کامل با تجارت شما، بررسی رقبا، محصولات، خدمات، مشتریان و مخاطبین شما.

بهینه سازی ساختار محتوای صفحات سایت، بکارگیری کلمات کلیدی در فضای مناسب شامل عنوان، تصاویر، متن و …جستجو و تحلیل کلمات کلیدی هدف، اولویت بندی و مرحله بندی کلمات کلیدی، شناسایی پتانسیل های موجود و نتایج کسب شده.تعیین استراتژی محتوایی و ساختار صفحات سایت، تعیین صفحات لندینگ مناسب برای کلمات کلیدی هدف.بازنویسی عنوان و توضیحات صفحات و ترکیب عبارات هدفمند برای جلب توجه کاربران و افزایش نرخ کلیک در نتایج جستجو.شناسایی 10 کلمه یا عبارت کلیدی برای هدف گذاری در فضاهای مختلف سایت شامل صفحه اصلی، دسته بندی ها و مقالات.بهبود رابط کاربری سایت، افزایش تعداد بازدید صفحه برای هر کاربر و کاهش ضریب خروج.شناسایی و برطرف کردن خطاهای رایج در وبسایت؛ بهینه سازی صفحه 404، ریدایرکت 301 و 302، خطاهای دسترسی گوگل به صفحات، محتوای تکراری، ایرادات فایل txt، بررسی نقشه سایت، شناسایی لینک ها خراب در سایت، بررسی وضعیت سرعت صفحات و موبایل فرندلی بودن آنها، بررسی نحوه نمایش در مرورگرها و سایزهای مختلف صفحه نمایشپیاده سازی تکنیک های لوکال سئو، درج بر روی نقشه گوگل و تعریف صحیح از شبکه های اجتماعی و اطلاعات تماس شما.تعریف یک مسیر کاری مشخص و هدف گذاری مرحله ای برای تولید محتوا و کسب جایگاه.بررسی دلایل موفقیت رقبا و الگوبرداری از تکنیک های بکار گرفته شده توسط مشاور سئو.پیگیری تغییرات در زمینه کاری شما و شناسایی فرصت ها و تهدیدهای پیش رو، شناخت صحیح الگوریتم های گوگل و تکنیک هایی که موجب جریمه سایت میشوند.تضمین بهینه سازی سایت شما برای کاربر و موتور جستجو.

  1. تولید محتوای کاربردی و مفید، شناسایی موضوعات و مقالاتی که در بازار کاری شما به آن توجه زیادی نشده است. آموزش استانداردها و تکنیک های نگارش محتوا مطابق با اصول سئو به تیم تولید محتوای شما.
  2. پیشنهاد متن مناسب برای دکمه ها و بنرها و تعریف صحیح از call to action در سایت متناسب با هدف گذاری های شما.
  3. شناخت کافی از سیستم های مدیریت محتوای استاندارد مانند وردپرس، جوملا یا دروپال.
  4. آشنایی عمومی با دستورات کدنویسی HTML و CSS.
  5. آشنایی با استانداردها و فاکتورهای مهم در طراحی فروشگاه اینترنتی، سبد خرید و صفحه محصول.
  6. آشنایی کامل با ابزارهای مدیریتی سئو مانند گوگل وبمستر و گوگل انالیتیکز.
  7. طرح ریزی ساختار مناسب برای لینک سازی داخلی و نحوه ارتباط صفحات مهم با یکدیگر.
  8. تعیین استراتژی لینک سازی خارجی، کلمات لینک شده هدف، ریپورتاژ آگهی، تکنیک های لینک سازی چریکی و روش های سئو کلاه خاکستری.
  9. بهینه سازی منو سایت، سایدبار، فوتر و مسیرهای دسترسی داخلی.
  10. تعیین ساختار آدرس دهی صفحات و نحوه بکارگیری کلمات کلیدی در آدرس صفحه.
  11. تعیین KPI مناسب برای تخمین عملکرد سایت و دست یابی به اهداف.
  12. ارائه گزارشات ماهیانه از میزان بازدید، جایگاه کسب شده در کلمات هدف و نحوه رفتار کاربران در سایت.
  13. بهینه سازی حساب کاربری شما در شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، لینکداین، اینستاگرام و … . ایجاد ارتباط درست میان صفحات اجتماعی و سایت اصلی.
  14. مشاوره برای نحوه انتشار محتوا در کانال های عمومی مانند سرویس های اشتراک ویدئو، ارسال خبرنامه ایمیلی و شبکه های اجتماعی.
  15. رعایت استانداردهای اولیه برندسازی در فضای وب و نحوه معرفی نا شما به موتورهای جستجو.
  16. بررسی وضعیت هاست و دامنه شما از نظر کیفیت و تاثیرگذاری بر عملکرد سایت.
  17. مشاوره برای کمپین های تبلیغات کلیکی و فضاهای مناسب برای تبلیغات بنری.
  18. ارائه مشاوره و تحلیل کاربردی به شما برای تصمیم گیری در بازطراحی سایت، تغییر دامنه یا تغییر هاست.
  19. پاسخ دهی به سوالات و ابهامات شما با ادبیات قابل فهم و قابل پذیرش بدون بکارگیری عبارات پیچیده و خلاصه شده.
  20. مشخص نمودن نقشه راه، زمان های نتیجه گیری و برآورد حدودی از زمان و میزان موفقیت شما .
  21. عدم تضمین کسب رتبه 1 گوگل یا رسیدن به تعداد مشخصی بازدید، بلکه تضمین رعایت اصول و استانداردهای تایید شده.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *